Nieuw bestuur verkozen

24 mei 2021

Nieuw bestuur verkozen

Foto: SP Leidschendam-Voorburg / SP Leidschendam-Voorburg

In de Algemene Ledenvergadering van afgelopen donderdag hebben de leden van onze afdeling een nieuw bestuur gekozen.

Helaas waren we ook deze keer genoodzaakt de vergadering online te houden. Wij hopen dan ook dat de volgende vergadering gewoon weer samen gehouden kan worden. Dit zou voor iedereen goed nieuws zijn.

Aan de verkiezing van het bestuur is een hele procedure vooraf gegaan. Onder leiding van onze Regiovertegenwoordiger Sebastiaan van den Hout zijn gesprekken gevoerd met de kandidaten die zich naar aanleiding van de oproep kandidaat hebben gesteld. Vervolgens is door de commissie advies uitgebracht. De voor het bestuur aan de ledenvergadering voorgedragen kandidaten zijn, conform het advies van de kandidaten commissie, allen unaniem verkozen.

De oud bestuursleden die geen zitting meer namen in het bestuur zijn door de voorzitter bedankt voor hun inzet. Wij hebben de intentie om op een later tijdstip ruimer de tijd te kunnen nemen om waardig afscheid van hen te nemen.

Aankomende week komt het nieuwe bestuur bijeen om een nieuwe start te maken. De gemeente moet socialer én eerlijker. Wij gaan ervoor!