POLITIEKE BASISVORMING

10 juni 2021

POLITIEKE BASISVORMING

Foto: SP

De Politieke Basisvorming is de belangrijkste kennismaking met de SP als het over scholing gaat. Onze afdeling, in samenwerking met het landelijk scholingsteam, verzorgt drie donderdagavonden in juli deze basiscursus. Wil je weten waar de SP voor staat (ideologie), hoe dat zo gekomen is (geschiedenis) en hoe we onze stem laten horen (actievoeren en besturen)?

Alle kersverse leden worden opgeroepen mee te doen aan deze scholing. En mocht je nou toevallig de cursus eerder gemist hebben, aarzel dan niet en meld je ook aan. Als je je geheugen wilt opfrissen over de ideeën en principes van de SP, ook dan ben je van harte welkom.

Wij vinden dat SP-ers moeten weten waar we voor staan, hoe we naar onze omgeving kijken en hoe elk lid actief kan zijn. Je leert dus veel én je ontmoet andere SP-leden.

Nog geen lid? Bel naar onze voorzitter Arif Dominggus Gaspersz (0613516361) om te zien of jij je kunt aansluiten!

De scholing vindt plaats in het gebouw van Pius XII in Leidschendam. Voor koffie, thee en een koekje wordt natuurlijk gezorgd. Er zijn geen kosten aan deze opleiding verbonden.

Heb je zin én tijd? Meld je dan aan door een mail te sturen naar Leidschendam-voorburg@sp.nl

Tot dan!