Werk en inkomen

Investeren in loon en werk

12 oktober 2022

Hardheidsclausule

Het woord “hardheidsclausule“ is in de raadsvergadering een aantal keren uitgesproken. De VVD-wethouder financiën “houdt de hand op de knip” als het gaat op het helpen van mensen die in de knel komen. De energietoeslag wordt nu alleen uitbetaald aan mensen met de allerlaagste inkomens. In andere gemeenten wordt de toeslag veel ruimhartiger toegekend. In een eerder bericht hebben wij hier al over geschreven.

Interview Piet de Ruiter meldpunt flexwerkers

Piet de Ruiter is door Midvliet uitgenodigd om een toelichting te geven over ons meldpunt flexwerkers.

SP stuurt brandbrief en opent meldpunt flexwerkers

Ook het krantje heeft de brandbrief geplaatst.

SP schrijft brandbrief over positie flexwerkers

Midvliet heeft de brandbrief geplaatst over het meldpunt flexwerkers.

Sluiten we de rijen of de toiletblokken?

Opinieartikel van Piet de Ruiter geplaatst op Midvliet.

27 maart 2020

Sluiten we de rijen of de toiletblokken?

Foto: Freepik

Massaal applaudiseren Nederlanders voor onze helden in de zorg. Terecht natuurlijk want deze mensen staan dagelijks voor ons klaar in deze onzekere tijden van het corona virus.

19 oktober 2019

Campagne eerlijke lonen succesvol van start

Foto: SP Leidschendam-Voorburg / SP Leidschendam-Voorburg

Leden én niet-leden waren afgekomen op de bijeenkomst ‘Eerlijke lonen voor iedereen’ in het Veur Theater te Leidschendam. Nico Heijmans was de dagvoorzitter en hielp mede de sprekers bij de les te houden met zijn scherpe vragen. Het akoestische duo Wanderlust maakte veel indruk met hun gevoelige covers.

De boer op voor een eerlijk loon

Midvliet plaatst een persbericht over de succesvolle bijeenkomst 'Eerlijk loon voor iedereen' in het Veur theater op 19 oktober 2019. Ook zijn er foto's te zien op de kabelkrant.

Campagne eerlijk loon van start

Het Voorburgs dagblad maakt melding van onze campagnebijeenkomst in het Veur theater op 19 oktober 2019.

22 september 2019

Startbijeenkomst 'Een eerlijk loon voor iedereen!'

Foto: SP / SP Leidschendam-Voorburg

De lokale afdeling van de SP in Leidschendam-Voorburg geeft op 10 oktober het startschot voor haar campagne 'Een eerlijk loon voor iedereen'. Iedereen is welkom en de toegang is gratis. De zaal is open vanaf 13.30 uur.