Arif Dominggus Gaspersz

Arif Dominggus is 55 jaar, getrouwd met Shirley en woont inmiddels alweer 12 jaar in Leidschendam-Voorburg. Zijn vader komt uit de Molukken en zijn moeder uit Nederland. Arif kent beide culturen heel goed en dat verrijkt zijn blik op het leven.

Arif Dominggus werkt al enige tijd als zelfstandig ondernemer. Hij is coach, counselor en IT-professional en gefascineerd door de werking van menselijke communicatie.

Het gaat Arif Dominggus vooral om de ontmoeting met de ander. Waar Arif Dominggus écht gelukkig van wordt is wanneer het hem lukt iemand sterker te maken, zowel mentaal als communicatief. Want dan kunnen we elkaar echt ontmoeten.

Menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit zijn drie belangrijke elementen die zijn leven beheersen. Dit is dan ook de reden waarom hij zich met veel plezier en enthousiasme lid is van de kerngroep en zich heeft aangemeld als aspirant-bestuurslid.

Arif Dominggus wil graag iets doen voor de burgers. Hij vindt dat niet alleen de burger, maar zeker de grote bedrijven en multinationals belasting moeten gaan betalen om te kunnen investeren in de samenleving. Met name de (multi)miljonairs moeten extra belasting betalen als verlichting voor de burgers van onze samenleving.

Arif Dominggus vindt dat mensen niet langs elkaar heen maar samen moeten leven. Op scholen, in de buurt en op het werk, mensen moeten niet beoordeeld worden op hun afkomst, maar op wat ze doen. Deze verandering kunnen we volgens hem samen realiseren door te doen. Begin in je eigen huis en je eigen straat. Als iedereen dat doet dan hebben wij een prachtige multiculturele, respectvolle en eerlijke samenleving.